Vorige week was het Valentijnsdag, de dag van de liefde! Een dag waarin je de ander even in het zonnetje zet. Tegenwoordig is Valentijnsdag veel meer dan alleen je geliefde in het zonnetje zetten. Steeds vaker gebeurt dit ook voor familie, vrienden en ook klanten. Bianca Burger, onze accountmanager, vond dat dan ook hét moment om ook onze klanten een beetje extra aandacht te geven. Daarom besloot zij een valentijnskaartje te sturen aan al onze klanten in de hoop hiermee een glimlach op het gezicht tevoorschijn te toveren!
Bianca Burger: “Een kaartje sturen is natuurlijk wat je van oudsher doet met Valentijnsdag, maar we wilden dit graag iets persoonlijker maken, door de relatie van Cargonaut met onze klanten te typeren, de zinnetjes op de kaart zijn ook met zorg samengesteld. Deze gelden voor een echte relatie maar ook zeker voor de relatie die wij hebben met onze klanten. Om elke vorm van relatie te onderhouden is aandacht van groot belang, vandaar ook de uitnodiging voor het kopje koffie. Vertel me wat je wilt, wat je wensen en verwachtingen zijn.”
Het kan zijn dat een kopje koffie op dit moment toch te veel tijd vraagt. Vandaar ook de kans om via een reactie op de kaart, laagdrempelig via WhatsApp, Bianca te laten weten wat we voor je kunnen betekenen om onze relatie te verbeteren.
Bianca Burger: “Ik heb een aantal leuke reacties gehad, sommige klanten hadden in jaren geen Valentijnskaartje meer ontvangen. Echt suggesties voor Cargonaut heb ik helaas nog niet binnen gekregen, maar daar deed ik het in eerste instantie ook niet voor. Mijn doel is bereikt als men toch een klein glimlachje kreeg op het moment van het lezen van de kaart!”
Heb jij ook een kaartje ontvangen van Bianca? We hopen dat je hierdoor even een glimlach op je gezicht kreeg en zijn benieuwd wat je ervan vond. Uiteraard ook erg benieuwd naar of jij nog een suggestie hebt voor ons om onze relatie te verbeteren. Stuur Bianca hier gerust een Whatsappje over, zij staat altijd voor je klaar.
P.S. Vanaf 3 april verhuizen wij naar een nieuw kantoor. Ons nieuwe adres stond daarom ook op de kaart. Vergeet je deze niet te noteren en in je systeem te verwerken?
Columbus Gebouw
Folkstoneweg 42
1118LM Schiphol